Direkt från Hong Kong

Okej mina vänner, vi är i HONG KONG! det är det som är det viktigaste. vi ska inte nämna för mycket men vi höll på att inte lämna arlanda.. men sånt händer! vi är ju i hong kong!!!!! nu ska vi försöka sitta så lite som möjligt (flyget tog nämligen kål på våra lämmar) så Julia inviger oss i hennes stretchpass. det är drygt 21 grader ute, dimmigt, fuktigt och alldeles underbart! klockan är 17:05 här, vi hoppas att ni har vaknat där hemma nu!
Nu ska vi stretcha vidare och sen försöka haffa minst tre flygstolar att slagga på sista sträckan till vår slutdestination!
SATAN FRIDA VA SNABBA VI VA!
TAGGA 12 TIMMAR PÅ PLANET!
vem klagar?
de e tufft o va i hong kong
she takes that thing to a helt ny nivå!

Kommentarer
Postat av: Victoria

nu blir jag ju sjukt nyfiken på varför ni höll på att inte komma från arlanda?! just tell meeeee! <3

2012-02-21 @ 12:39:43
Postat av: Fia

Stretchen ser effektiv ut skall pröva den själv

Love

2012-02-21 @ 22:58:50
Postat av: Gudmor

Ja stretchen ser fantastiskt effektiv ut. Underbar resa, underbar blogg, något att se fram emot varje dag. Ta hand om er! Gudmor

2012-02-22 @ 10:58:06
Postat av: lovistovis kusinvitamin

julia verkar va lite lagom pepp!!! så stretchig <3

säg till om jag ska fin slipa bloggen med fler eller kanske färre hajar och en mer eller mindre blå bakgrund. och en perfekt bild på er?!?! hoppas ni har det SÅHÄR bra. Puss

2012-02-22 @ 23:05:42
Postat av: Linnea

varför höll ni på att inte komma från Arlanda!?! Jag saknar er redan sjuukt mycket. Tänker på er varje dag min fina! Älskar er<3<3<3<3

2012-02-23 @ 15:09:26
Postat av: Katarina

Hej!

Jag vill oxå åka till Australien. Allt väl?

Katarina,

(Fridas dansmoster)

2012-03-06 @ 14:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0