Kansliga lasare varnas. Byron bay loves you!

Saaadar ja! Nu har vi lite internet ocksa. Tyvarr finns det inte wifi sa vi kan inte lagga upp massa aaaaasnajsiga bilder an. Men kanske i helgen!

Just nu ar vi i Byron Bay. Byron Bay ar ett mycket litet stalle dar alla roker for mycket gras, dricker pa tok for mycket goon och havin' the time of their lifes. Nu undrar ni sakert om det dar med att roka gras galler mig och Frida ocksa? sjaaaalvklart inte. Vi ar fina flickor!

Igar rullade vi in har efter 13 h bussresa. Jag vaknade ungefar varje kvart av att nagon kroppsdel hade somnat. (haha jag vet inte om jag far saga det har men kan inte lata bli. Vet ni vad som hande? Fridas ena blygdlapp somnade haha) Allt gick mycket smartfritt forovrigt och sedan checkade vi in pa det (i mina ogon) basta hostel vi bott pa hittils. Igar spenderade vi dagen pa stranden och tog tag i alla var smutstvatt. (Pa kvallen horde jag lite rykte om att folk nu mera kallar oss tvatt-tjejerna) Sedan gick vi och kopte lite ol och satt och drack med vara nya vanner. '"Nagra ol'" blev inte nagra ol. Det blev manga ol och massa gooon. Viket resulterade i en sjuk kvall, med hyffsat tidig hemgang. Imorse vaknade jag och madde som jag fortjanade. Darfor har vi legat vid poolen hela dagen, sedan lanade vi cyklar och besokte nya platser och strander.

Med andra ord: Livet leker! Allt ar super. Vi ska se till att ladda upp lite bilder om nagra dagar. Nu ska jag hitta frida, och sedan ta en dusch. Eller assa, inte sa... mer hitta henne, se vad hon gor, sedan tala om for henne att jag ska ta en dusch. Aja, ni fattar. (forlat alla pryda manniskor, jag menade inte sa)

Pusssssssss

Julia

Btw, vad blek du ar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0