Bildbomb från Byron, ett avslutande kapitel

Hallooj!

Nu är det min tur o va vaken o blogga o Julias tur o sova. En regnig shopping, fix-dag med simning och en andra frukost blev lite mycket. När jag fråga om vi skulle langa upp ett inlägg med massa bilder fick jag ett mumlande svar "gör det om du vill.. jag sova" haha, hon e fin den där lilla filuren! måste dock väcka henne snart så vi kan njuta av en sista gratismiddag o lite karaoke här på hostelet (som egentligen känns mer som ett hotell, ingen klagar här inte!). Jag va ensam tills våra galna högljudda italienare gjorde sin vanliga entre med fanfarer av skållande skratt o högljudda ord. de är speciella de där, men trevliga.

så här kommer då lite bilder från lite av vår tid här i Byron. Kände att man skulle klämma till ett sånt avslut nu när vi ska försöka dra oss vidare norrut imorrn. dock har ord nått oss om de där förbannade översvämningarna som tydligen tar fart och drar ner framfarten på vägarn till typ 0.. men de på greyhound sa att vi nog skulle kunna komma en bit på vägen och det räcker för oss! vi e inte så oroliga, allt löser sig vet ni, så inga oroliga tankar där hemma nu!

jaja, nog tjatat o till bilderna! sen ska jag dra upp snuttisen o traska ut i regnet o maten!
take care!
ni kanske förstår att vi trivs?
fina ni vet
hunting birds!
DÄR VA VI!!
där får man ligga om man e bränd..
det här är ett viktigt monument för aborigerna! ser ni det? sägs va proppen i en gammal vulkan
man kan ju inte bli annat än glad??
läsning gör dig klok
så fantasifulla de där nimbin-borna
naturen tar ut sin ljuva gång för alla
Herre på täppan!

Kommentarer
Postat av: Santiago

är så jävla avis... Hoppas ni har det gött!!:D

2012-03-13 @ 10:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0